Vårt uppdrag
Sibyllans hörde av sig till oss för att deras välkända te- och kaffebutik i Stockholm behövde uppdatera sin digitala närvaro. De var i behov av en uppfräschning i det grafiska, men ville även skapa en bättre köpupplevelse för kunden vid beställning, informationssökande och vid frågor.
Tjänster som tillhandahålls
Resultat
Den utvecklade hemsidan använder sig av avancerade tekniska lösningar för att uppfylla kundens krav. Webbplatsen inkluderar alltifrån ordersystem och betallösningar för att säkerställa en trygg handel, till inloggnings-system. Sibyllans hade även ett önskemål om att vidareutveckla sitt tidigare manuella stämpelkort, vilket byggdes vidare till ett automatiserat poängsystem för att ge kunderna möjlighet att spara ihop till gratisprodukter, samtidigt som vi förenklade hanteringen av bonussystemet.
Projektet resulterade i en fräsch och ny hemsida för Sibyllans, som ökade användbarheten för deras kunder. Med en ny design kan butiken bättre konkurrera på marknaden, samtidigt som sin historia har bevarats. Hemsidan är även flexibel och redigerbar för att enkelt och snabbt uppdatera innehållet för att hålla hemsidan relevant under högtider och erbjudanden.