Kundcase

Har du några frågor?

Vi diskuterar gärna ditt nästa projekt. Fyll i dina uppgifter så hör vi av oss.

Contact Form Popup (#4) SV
Kundcase

Sibyllans

Vårt uppdrag

Sibyllans hörde av sig till oss för att deras välkända te- och kaffebutik i Stockholm behövde uppdatera sin digitala närvaro. De var i behov av en uppfräschning i det grafiska, men ville även skapa en bättre köpupplevelse för kunden vid beställning, informationssökande och vid frågor.

Tjänster som tillhandahålls

Webbplats
Hosting
Rörliga element
Animationer
Grafisk identitet
E-Commerce

Resultat

Den nya hemsidan för Sibyllans inkluderar ordersystem, betalningar, inloggning och ett automatiserat poängsystem, vilket förenklar hantering och förbättrar kundupplevelsen. Med modern design och redigerbarhet stärker sidan butikens konkurrenskraft samtidigt som historien bevaras.

Besök webbplatsen

Om Sibyllans

Sibyllans grundades 1916 av Hilmer Hansson och har sedan 1918 legat på Sibyllegatan i Stockholm. Ursprungligen fokuserade de på kaffe, men började sälja te under andra världskriget. Företaget drevs i flera generationer av samma familj innan det 2009 såldes till Henrik Berg.

Primär
#36544c
Sekundär
#f3f2ed

Designen är modern och användarvänlig, med tydlig struktur, visuellt tilltalande element och fokus på en smidig köpupplevelse och varumärkesupplevelse.

Ta första steget och låt oss kontakta dig

Vi diskuterar gärna ditt nästa projekt förutsättningslöst. Fyll i dina uppgifter så hör vi av oss.

Contact Form Inline (#3)